之味~理科手残党,空有脑洞

萌all邪,all叶,all信乃,all泰德,all黑子,all無,all热史。。。
悄悄告诉你,这是一个懒丫头~
Make You Feel - Alina Baraz

sweetest:

诱人的钢琴和弦,脉动的电子音效,搭配甜蜜慵懒的歌喉,好迷幻,仿佛晨雾般。我愿沉浸在这浪漫的氛围中,倾听彼此的呼吸。 


歌词:

Listen long, long enough, you can love me
你可以爱我 我能倾听
I'll be just yours, you can hold me
我会是你的 你能拥抱我
Even let you undress my mind
甚至让你洞悉我的想法
save it, play it, watch it, then press rewind
并且保留它 玩弄它 然后再当做没发生过
I can give you what you need
我可以给你你想要的
I can give you what you need
我可以给你你想要的

I can make you feel
我可以让你去感受
I can make, I can make you feel alright
我可以 可以让你感觉良好
I can make you feel alright
我可以让你感觉良好
I can make you feel alright
我可以让你感觉良好
Breathe, breathe me in, taste my words
吸纳我吧 咀嚼我的话
let me blow your mind
让我影响你的思维
I'll take you far, far away
我会带你远走 去很远的地方
I'll make you feel alright
我会让你感觉良好
You gotta crave it and chase it
你将渴望并且追随不止
until you're close enough to taste it
直到你近到可以品尝生活的美丽
I can give you what you need
我可以给你你想要的
I can give you what you need
我可以给你你想要的
I can make you feel ( let me blow your mind )
我可以让你去感觉(让我影响你)
I can make, I can make you feel alright
我可以 可以让你感觉良好
I can make you feel alright
我可以让你感觉良好
I can make you feel alright
我可以让你感觉良好
I, I can make you feel alright
我可以让你感觉良好
I, I can make you feel alright
我可以让你感觉良好
I, I can make you feel alright
我可以让你感觉良好


评论

热度(67)